Vet att det finns ett nytt avtal för inhyrd personal inom vården men när införs det?

Avtalet införs under olika tidpunkter i olika regioner men 2025 ska alla regioner ha implementerat avtalet.

LAGSTÖD

Det nationella avtalet om hyrbemanning inom hälso- och sjukvården
Inlagd i kategori: